Hello...

Datum: 2010-09-29 | Tid: 18:30:09 | Publicerat i:Mitt liv

Hej!

Sorry, har inte skrivit på en veck :(. sorry jag e lessen men jag har tröttnat lite, vet inte heller vad jag ska sriva och vad jag KAN skriva...
Jag kan ju inte börja berätta hemlisar om vem jag e kär i, vad som händer här hemma (endast bästisen Linsto♥ vet)... Sen kan jag inte skriva om JB men imrn eller övermorgon kmr jag skriva om honom... :P. ja okej, så jag orkar helt enkelt inte...
Om ni vill veta lite så kmr mamma mörda mej eller något i den stilen för att jag alltid e på datorn, hon säger att det e mitt liv :P :(. well, well, well, såå jaaa, jag kan ju inte börja skriva hemlisar och privatliv här... förrästen skulle ni inte orka lyssna på mej... :P.

Okej, idag hade jag pianospelning. Imrn öppnas Gina tricot :) :) :)... (hyperaktiv just nu:):):):):):):):):))

Okej, ni ska få dagens låt :)

Dagens låt är...

Avril Lavigne-When you're gone :) ♥
 



Hejdå :) Love yah!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0