Hej, lite allt nu

Datum: 2010-09-21 | Tid: 19:22:14 | Publicerat i:Mitt liv

Hej!

Först och främst vill jag be om ursäckt för att jag inte gör inlägg så ofta, sorry. Kommer nog inte skriva så ofta så jaa, de e bara så, orkar inte, har mkt att göra, mitt liv e "bäst" just nu osv. såå jag kmr inte skriva ofta, och sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag menar, jag kan ju inte skriva hemlisar hit heller :). Sen det andra, jag har försökt skriva ofta men när jag loggar in på bloggen försvinner liksom allt jag tänkte skriva ut minnet, så får jag börja tänka så de knakar på vad jag ska skriva. sen får jag inte vara mer en 1 timme per dag på datorn vilket jag inte klarar av och mamma håller på att få ngt fel av mej :P.

Okej, nu tillbaka till vad jag har gjort. Jag var på bday till min kompis Emmi (http://emiliastores.blogg.se). Hade kul :).
Sen har jag ju varit till skolan osv också.

Nu till ngt annat :).
Här kmr en sånhär "mellan rubrik" :P

Message to my BFF, Linnéa :).

Tack till min BFF för att du ALLTID finns där för mej, när jag har problem, när jag är glad, när jag e lessen, när som helst, TACK :). I love yah :). Och du vet väl att jag alltid finns där för dej också? :).

Okej, nu till ngt annat.

Som jag sa är mitt liv inte så bra nu, men jag tror att det kommer bli bättre, för som Miley sjunger I The climb, livet är klättringen, ibland är det dåligt, ibland är livet bra, men man måste vara stark och klara av allt :).

(lite av en sång, Me without you by Ashley Tisdale)

And when you say: "BAby, it's gonna get better" I believe you, and I wish that somehow I could see me, the way you do, with my imprefections, You think I'm perfect, when It's not easy, you make it worth it, when everything falls apart, and it seems like the world is crashing at my feet...

Love yah all :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0