hej, såå lessen, har inte skrivit på läääääääääääääänge...

Datum: 2010-10-20 | Tid: 15:57:26 | Publicerat i:Mitt liv

Hello!

Tänkte ta o slänga in ett inlägg nu då :P. Ikväll ska jag till Josso (http://Josefinekangasniemi.blogg.se/) och sova över :), emmi kommer också (http://emiliastores.blogg.se/). Jaa, de blev ju lite krånglit när Josso får bara ta två stycken dit men... nog ska vi ha kul ända :)...

Ja sen fick jag ju en stor shock förra förra veckans söndag, kan inte berätta vad men, Jag e såå excited!<3

Jaa, vet inte vad jag ska skriva, kan ju inte börja gå in på privatliv nu heller :P.
okej, så i förrgår var jag med kära Linnéa :), bästisen då. Vi hade sååååååå kul, menade skratta ihjäl mej 500 gånger :P, haha. Vi var nog lite hyper då... haha.

Okej, nu vill jag visa en rolig video:
Caitlin prank calling


Haha, jag älskar den tjejen... Justin Biebers ex... Men hon e bara såå rolig :).
hittade videon när jag höll på att söka igenom olika videon på youtube, Christians kanal (Caitlins lillebror då)

Okej, men, nu måste jag sluta.

Älskar er!<3

Ja, ni får nog gärna komentera :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0