PRAY ♥

Datum: 2010-11-11 | Tid: 10:55:15 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hej

Lite Justin Bieber nu, han gör mej glad så jag tänkte att det skulle fungera då :).

Okej, det kommer snart ut en ny CD some heter 'MY worlds acoustic' det e då, vad ska man kalla det, med gitarr, asså jag tror att sångerna är spelade på gitarr, you know :). Och CD innehåller också Justins nya låt 'PRAY', asså jag kan inte vänta tills jag kan höra den hela låten ♥.

Det finns ett klipp där det är 30 sekunder av låten:

Lyrics:
"Soldiers are dying,some people don't have a home, But I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain, hey, can you tell me how I can make a change? I close my eyes and I can see a better day, I close my eyes and... pray..."♥
Aaaw, när jag hörde denna lilla bit a låten för första gången började jag gråta, den e ju såå underbar♥

Videon är väldigt bra gjort tycker jag♥

Okej, så det var det :) ♥

Hejdå, luv yah.


Kommentarer
Ronya & Alice skriver:

Vad tycker du än så länge om novellen ? :)

Bra/Dålig? Behövs något förbättras? :D



// http://bieberdream.blogg.se

2010-11-11 | 18:09:23
URL: http://bieberdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0