I feel like a loser :P lol

Datum: 2010-11-28 | Tid: 12:36:22 | Publicerat i:Allmänt

Hello

hahaha, Rubriken... :P

men asså varför är när jag kollar besökarna och sidvisningarna känner jag mej så dålig lol. För igår hade jag över 130 sidvisningar på min andra blogg och över 50 besökare :). min andra blogg: http://justindblove.blogg.se haha, så jaa, därför är det så stooor skillnad, men det är ju kul att inte så många läser om mitt liv för det händer absolut ingenting som jag kan skriva här :P. okej men iaf besök min andra blogg och läs novellen, jag har skrivit 10 delar nu men ska förmodligen skriva otm en till del idag :). Men nu ska jag gå och äta.
Puss Puss babes! Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0