hemma igen

Datum: 2010-11-14 | Tid: 20:13:09 | Publicerat i:Mitt liv

Hej

Aa, jag e väl hemma igen då :). Orkar inte till skolan imrn, jävla skola (ursäkta språket).

Uh, hade faktist kul i närpes. Min morbror fyllde 50 år så vi var på kalas. asså jag menade skratta ihjäl mej 500 gånger :) :D.

Så de hade tävlingar där och olika program, och så var min morbror och några andra "gubbar" lucia xD.

Aa, sen hade de en tävling, min morbror tävlade mot en som heter Patrik. Tävlingen gick ut på att de hade ett stearinljus på var, och så fick de en mugg med öl, och så skulle de tända ljuset, och fick bara dricka av ölen när ljuset brann, de skulle hela tiden försöka blåsa ut den andras ljus. Hahaha de såg bara såå roligt ut! Asså det tog ju säkert 5 min för dem att dricka upp ölen, men tillslut vann min morbor då :P. (sorry för den konstiga förklaringen :P)

Sen fick jag reda på att min kusin har en flickvän, hon var där, hon hade en såå söt pink klänning, jag blev ju kär i hennes klänning :P.

Okej, vet inte vad jag ska skriva mer, love yah, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0