Hej

Datum: 2010-11-15 | Tid: 17:01:46 | Publicerat i:Mitt liv

Hej

Aaa, så det jag skrev igår, (rubrik F U), var liksom lite uh, konstit, eftersom det egentligen inte betyder nått, å så idag läste jag det, jag blev ju rädd att ni ska tro att jag ska döda mej, men nää, asså, dedär var bara igår när livet sööög, inte annas så problem. och igen, ni som går med mej i skolan, fråga inte.

Okej, så idag hade jag utväcklingssamtal (eller vad de nu heter), jaa, trögt, sen så åkte vi hem, asså mamma kom med mej på utväcklingssamtal, ni vet när en förälder kmr med, och man pratar om skolan med läraren, vet inte om man har det i sverige, men whatever.

ÄNTLIGEN ska jag klippa mej igen, eller inte så snart, 1 dec.

Ni ska få dagens låt :).

Dagens låt är...

Rihanna - What's my name? ft. Drake


Okej, det var det

Live, love, laugh.
Peace!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0