Allt möjligt

Datum: 2010-11-22 | Tid: 17:28:07 | Publicerat i:Allmänt

hej

jag har väl inte skrivit på länge nu...

På lördag var jag till jossos och sov över där, emmi kom också, vi hade kul :).
igår hade jag trögt, vi var till rax osv.
Idag måste jag läsa på engelska prov som vi har imrn...

Mellan rubrik:

Justin Bieber Performing 'pray'<3

Okej, så det var AMA's igår (American music awards)

Justin Uppträdde med hans nya låt 'PRAY'. Men han gick också hem med 4 awards!<3 Han vann Favorite male artist, Favorite album, Artist of the year och T-Mobile Breakthrough Artist.
I'm soo proud<3.

Här e han, när han uppträder med 'PRAY'



Själv tycker jag att detta är en av hans bästa uppträdande EVER<3.

Jaa, sen sa han också "Without Michael Jackson, none of us would be here.", haha, låter som att vi inte skulle vara födda men här reder han upp det:

MTV Shows

 

Okej... Nu måste jag öva till engelska prov, luv yah!
Peace


Kommentarer
ida skriver:

LÄS GÄRNA MIN JUSTIN BIEBER NOVELL PÅ WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE! TACK PÅ FÖRHAND//IDA

2010-11-22 | 22:04:27
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0