Hej!

Datum: 2010-05-01 | Tid: 13:58:36 | Publicerat i:Mitt liv

Hej

Har ätit för en stund sen. Vi har varit till torget och just då skulle det såklart börja regna! Och det var inte så att det bara droppade lite utan det öste ner!!! Asså jag blev sjukt arg! Solen ska ju skina på första maj!
Men, men... Igår var jag ju på filmkväll vid ankas!:) Emmi fick tyvärr inte komma:(. Vi såg på Just my luck. Den var skitbra:). Har nån sett den??

Fick veta en skitbra sak idag vid matbordet... Vi tar med datorn när vi åker till Sverige:), så jag kan blogga från hotellet men inte på någon annan plats:). Men i bilen kan jag ju iaf rita på paint osv...:)
Mamma och pappa tycker att jag är för beroende av datorn men då har de ju fel!

Ska försöka få in en låt nu...:)

Puss babes!


Kommentarer
leila skriver:

skitbra?

2010-06-19 | 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0