Hej, länge sen sist!

Datum: 2010-05-30 | Tid: 15:17:10 | Publicerat i:Allmänt

Hej

Jag e så lessen att jag inte hört av mej på länge:(. För två veckor sen kom jag hem från Sverige. Hade så kul där:). Sen Har det hänt mycket. Orkar inte berätta, e lite trött för jag hade kalas igår:). Hade så kul på mitt kalas:). Jag fick 20 € sammanlagt, smink, shampo, svamp, godis och topmodel. Det kom 4 killar och 4 flickor, men sen åkte ena flickan till crosspoint. Men vi hade jättekul. Tack för kvällen:). Jag säger inte vad vi gjorde så glöm det!:). Vet inte vad jag ska skriva...
Tyckte ni om låten som vann eurovision 2010?
Jag gillar den lite grann, men inte så mkt.

Puss babes!


Kommentarer
Anonym skriver:

Det är jobbigt att läsa en text med så mycket smilisar..

2010-06-01 | 14:14:57
leila skriver:

hur mycket är 20 i kronor?

2010-06-22 | 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0