Hej

Datum: 2010-05-02 | Tid: 14:24:54 | Publicerat i:Allmänt

Tja

Har ätit och nu för en stund sen läste jag på engelska-provet som vi har på onsdag. SUCK!:(
Igår var jag till cross point och jag och emmi (http://emiliathegirl.blogg.se) och vi hade jättekul:).

Ööh, nu kommer det in lite bilder:)


Jag var vid marknaden när jag tog bilden:)


Jag och emmi vid Cross point( jag höll på att skratta ihjäl mej och vissa bilder har jag raderat för att vi skrattade ihjäl oss på bilderna:))


Emmi: åh, e det så en telefon ser ut??(haha)


Ships, namm:), jag tittar på Jakten på Julia:)


Mohahaha! Nu har jag dej Ships!

Gillar att ta bilder!
Puss!



Dagens låt Selena Gomez- Naturally
Skitbra!:)


Kommentarer
Nåån skriver:

Vann e du på hede bilde me chipse?

2010-05-03 | 13:34:36
Madde skriver:

Svar:

Hemma i mammas och pappas rum:)

2010-05-03 | 18:36:27
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0