Hej, nu ska jag till Närpes! :(

Datum: 2010-06-21 | Tid: 11:12:42 | Publicerat i:Allmänt

Hej

Idag åker jag, Mattias(storebror) och mamma till mormor och morfar i Närpes. Det vill jag inte göra för då måste jag stå ut med min irriterande storebror i fyra hela dagar och slipper inte ifrån honom. Hjälp mej!! Jag komemr få något feel för att jag måste stå ut med honom! OMB!(hah)

Så jag hör alltså inte av mej nu imrn, på onsag och torsdag.

Okej nu ni ska få dagens låt!:)

Dagens låt är...

Taylor Swift- You belong with me!



Hoppas ni gillar den:)!
 
  Puss puss!


Kommentarer
Lintso skriver:

Skriv nu liiti oftare!!! Fast he e ju sommar...



LINTSO =D

2010-07-01 | 17:31:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0