Hej, länge sen sist, Again!

Datum: 2010-06-19 | Tid: 21:21:17 | Publicerat i:Allmänt

Hej!

Idag är jag på dåligt humör, kom igen nu vädret, bli bättre så man kan åka till stranden!!
Suur på vädret, bara regnar och regnar! Hur är vädret där då??
Idag har jag bara suttit på datorn och framför TV:n och sett på Viktorias bröllop :). Är trött också dessutom och nu ska vi äta någon sorts paj som pappa gjorde igår, men jag ska (tror jag) äta lite tonfisksallad också! Namm :).
 
Nu ska ni få dagens låt och sen så får ni hoppas att jag skriver oftare, om ni vill ha ett inlägg komentera då och säg "det är dags att skriva nått nu" för jag får nämligen meil till e-posten om ni skriver, så var ganska säker på att det kommer ett inlägg då :).

Dagens låt är...
Justin Bieber ft. Usher-Somebody to love! (
Se gärna musik videon också!) 



Hoppas ni gillar den:)!

Kram kram Babes! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0