Hej, äntligen sommarlov:)

Datum: 2010-06-05 | Tid: 16:00:23 | Publicerat i:Allmänt

Hej

Ja, nu har jag äntligen sommarlov:). Men idag är det inte så varmt:(. Det blåser osv men det måste vara varmt imrn och resten av sommaren, visst håller ni med mej:)?

Idag hade vi våravslutning, åk 5, alltså min klass, sjöng "Tänk att få vakna". Lät faktist väldigt bra, eller bättre än vad det brukar iaf.
Sen fick vi ju betyg:). Är faktist väldigt nöjd med resultatet:).
Sen så måste jag tyvärr säga att jag inte kommer var på bloggen lika mycket nu i sommar som jag var före resan. Man orkar ju liksom inte sitta vid datorn om det är varmt och skönt.
Men jag måste ge er en låt också nu:).

Dagens låt är...:
Hero från starstruck med Sterling Knight, Älskar filmen och denna låt:)


   
                   
Ja men det var allt jag tänkte säga.

Puss puss babes!


Kommentarer
GÄST skriver:

det gick inte riktigt suveränt för er på avslutningen måste jag säga, kanske lite för högt gick det, vissa fick tonen, men andra inte.

2010-06-05 | 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0