Miley Cyrus...

Datum: 2010-07-25 | Tid: 09:51:16 | Publicerat i:Kändisar

Hello!<3

Okej, nu så vill jag att ni jämnför dessa bilder.



Detta är Hannah Montana     Och        detta är Miley Cyrus

Okej, jämnför nu då, ser ni att det är samma peron? Jo kanske i ansiktet men titta på kläderna...

Ni ska få lite info om  henne så kanske ni förstår vad jag menar när jag gör såhär :P

1. Hon har vunnit pris för en bra förebild(någon har sagt det till mej)
2. Hon har varit en riktigt bra förebild när hon var Hannah Montana...
3. Sista sesongen kommer i år, sen slutar hon vara Hannah Montana...

Bilden till höger:
Hon ser inte ut att vara en sån bra förebild...
Bilden till vänster:
Bättre förebild

Detta är bara min åsikt så... snälla bli inte arg på mej... :)

Okej ni ska få en låt som jag tycker om:


Okej Hennes kläder i denna låt...

 Pease!<3
Okej, då syns inte låten nu då... här e den:
http://www.youtube.com/watch?v=6MrAknjllQA


Kommentarer
Mehh skriver:

Meeh man kanske är bra förebild, men det betyder inte att man MÅSTE vara det hela liive!

2010-07-26 | 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0