Twitter-things... :)

Datum: 2010-07-29 | Tid: 20:56:21 | Publicerat i:Allmänt

Hello!<3

Okej alla, detta som jag ska skriva här nu kallar jag "twitter-things" för allt detta är från twitter men är översatt till svenska!<3 Vill skriva hit detta för jag tycker dom inläggen e så bra!<3

Okej, då sätter vi igång!<3

Kärlek...

En kille ger 10 rosor till en tjej, 9 äkta och 1 är gjord av plast, killen säger: "Jag komemr älska dej tills den sista har dött"!<3 (visst gulligt?)

Misstag...

Alltid när jag har gjrot ett misstag så efteråt kan jag inte sluta tänka på hur dumt det var xD.(haha så e de för mej ibland xD)

Att vara tjej...

Det är hårt att vara en tjej, de fixar håret, plåckar ögonbrynen, fixar smink, tar en evighet på sej att välja kläder och mycket annat.(Jaa så e de ju faktist(kanske inte alltid men ibland))

De finns mkt annat också men jag måste hinna göra 2 inlägg till före jag måste sluta så...

Peace!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0