Okej, vet inte riktigt vad jag ska skriva men... JB!<3

Datum: 2010-07-26 | Tid: 20:47:20 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello alla beliebers!<3

Okej, vad vill ni veta idag då?

Först så vill jag att ni ska läsa en så superbra blogg: http://makeawave.blogg.se/ läs gärna den bloggen, hon bloggar om bl.a Justin Bieber!<3

Nästa blogg ni också så gärna ska läsa är:
http://maderinas.blogg.se/ Hon är en riktigt trevlig tjej!<3

Okej,
då över till Justin Bieber!<3

Uh, har lite svårt att komma på något...

Okej, Justin Bieber har även en remix av Somebody to love: http://www.youtube.com/watch?v=SOI4OF7iIr4 älskar musik videon!<3

Okej, en fråga: Har ni en aning om hur han alltid kan vara så perfekt?

Uh, vet inte riktigt vad jag ska skriva.. såå trött... Kom ihåg att det kan bli du som vinner en resa för två till Toronto och till Justin Biebers konsert!<3 Och det bästa... du får träffa honom!<3 Okej jag är med så börja tjata på dina föräldrar så du får gå med i tävlingen... Tänk du kan faktist ha tur!<3
http://koini.com/ref/C-3-80026098 Lycka till!<3

Okej, jag tror att jag ska börja göra så att varje dag får ni en såkallad "Bieberfact" som det kallas på twitter...

Dagens Bieberfact: Justin sa att han skulle kunna gå ut med någon som inte kan prata engelska, han skulle lära henne :)!<3

Hihi, okej, hm...

Tror ni ska få lite bilder...


Haha, Älskar honom!<3 Nä jag ljuger inte, jag ÄLSKAR honom, eller iaf så e jag KÄR!<3


Denna bild har jag ritat själv!<3 Var meningen att Justin skulle se den... vet inte om han har gjort det... Håll tummarna på att han ser den!<3


OMB Önskar att jag nån gång träffar honom, han e ju perfekt!<3 Jag menar, världens största hjärta, sötaste personligeheten, roligaste killen och såå romantisk!<3 Det är han!<3 Älskar!<3 Men sen är det ju också så att han har över 8 miljoner fans och tjejer att välja på så, liten chans e de ju tyvärr... :( men han e ju bara för bra!<3


Sen kan han ju spela gitarr, piano, trumor och trumpet!<3 Och en såå fin sångröst har han ju också!<3 Älskar!<3


Haha, älskar bilderna!<3 Såå sööta!<3


Justin in the Bahamas!<3 Han hade ju en konsert där... LOVE!<3

 
Aaaaaaw, så sööt!<3 Visst håller ni med mej? :) <3

Okej, så trött så jag orkar helt enkelt inte skriva mer nu...

Love ya!<3 Peace!<3


Kommentarer
Anonym skriver:

taack såå mkt :) svarat på din fråga nu <3

2010-07-27 | 20:57:24
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0