Justin singing one less lonely girl!<3 And more!<3

Datum: 2010-07-30 | Tid: 15:23:53 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello!<3

Visste ni att alltid på Justins konsert tar han upp någon på scen som han tycker e sööt och sjunger hans sång One less lonely girl för henne?<3
Visst gulligt!<3 Önskar att det händer mej!<3 Skulle antagligen flippa ur och börja gråta xD.

Okej ni ska iaf få några söta bilder!<3


Asså åh va jag blir avundsjuk! Där har en lycklig tjej fått blommor av Justin Bieber!<3


Där har ännu en lycklig tjej fått blommor av Justin!<3


Här sjunger Justin One less lonely girl för Selena Gomez!<3 Detdär var på nyåret. Bilden är lite dålig men...

Okej, nu kommer det lite annat.

När Justin var till London hade han en show där, ni ska på lite bilder!<3


Älskar honom!<3 Vet inte vilken låt han sjunger där... :)


Haha, älskar denna bild!<3 Haha, hans min :)!<3


Och där sjunger han One less lonely girl för en lycklig tjej!<3 Asså jag blir faktist väääldigt avundsjuk! :)


Bildtexten till denna bild var såå rolig! Såhär stod det(men på engelska då):
Här ger Justin Bieber publiken en inproviserad skateboard lektion! :)
Haha!<3


Här sjunger Justin Bieber och Usher! :)

Nu kommer bilder på Justin i Nya Zeeland!<3


Justin före han ska hoppa!<3(Asså han hoppade bungy jump)


Justin Bieber gör sej redo att hoppa!<3(Asså jag skulle vara livrädd där uppe och aldrig i hela mitt liv skulle jag hoppa ner där!)


Okej, där har han hoppat!<3 Själv skulle jag ha panik om jag ens var där och såg honom hoppa! xD


Bildtexten var såhär till bilden: En lättad Justin har överlevt sitt bungy jump! :)
(tur att han överlevde :P!<3)


Usch, tänk om bandet skulle gå sönder? Jag skulle få panik om jag skulle se Justin hoppa ner därifrån!

Okej, de var alla bilderna!<3

Love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0