Justin Bieber!<3

Datum: 2010-07-29 | Tid: 21:48:59 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello!<3

Okej, först ska jag berätta vad jag har gjort idag :). faktist så har jag bara varit hemma, vilat i "poolen" eller vad man nu ska kalla det och tittat på TV!<3 skönt att ta de lugnt ibland :).

Okej, då sätter vi igång!<3

Dagens Bieberfact: Alltid när Justin Bieber kommer till ett nytt hotellrum, det första han gör är att hoppa i sängen xD!<3

Uhm, vet faktist inte vad jag ska skriva...

Okej, nu e de så att jag e desperat och behöver någon som orkar höra på mej och svara mej när jag pratar hela tiden om Justin Bieber, så om du är lika galen som jag i Jbiebz så ska du genast skicka din msn-adress till mej om du e säker på att du orkar höra på mej hela tiden då förstås xD xP.

Okej, ni ska få mina favorit-intervjuver med JBiebz!<3






 







Okej, det var alla(tror jag xD)

Okej, han e ju bara såååå underbar!<3

Började nästan gråta för att jag inte får en chans att gå på Jbiebers konsert! Okej, okej, jag ska vara ärlig, jag började gråta! Desperat fan söker 1 eller 2 extra biljetter till Jbiebz konsert någonstans!<3 Men får nu hoppas att Gud lyssnar till mina böner så ordnar det sej nog!<3 Och såklart han lyssnar!<3

Okej, kom ihåg att det kan bli du som vinner 2 biljetter till Jbiebz konsert i Toronto och gratis tur och retur flygbiljetter+ ni får bo helt gratis på ett jättelyxigt hotell där ni blir behandlade som kändisar+ NI FÅR TRÄFFA JUSTIN BIEBER!<3 Så de e bara att skapa ett "konto" eller vad man ska säga på koini.com: http://koini.com/ref/C-3-80026098 Klicka på länken och på sign up och gå med i tävlingen efter att ni har gjort ett konto!<3 Kom igen nu, det kan faktist bli du som vinner och jag e med så tjata på dina föräldrar och sen kan du bli världens lyckligaste!<3

Okej, iaf så måste jag sluta nu!<3 Kom ihåg att jag e ett desperat fan som behöver en lika galen tjej att prata om JBiebz med!<3 Skicka msn-adress till mej genom en komentar!<3

Love ya!<3 Night people!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0