Justin Bieber intervjuver (creepy!) och info... :)

Datum: 2010-07-31 | Tid: 21:27:25 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hej alla beliebers!<3

Okej, vet ni vad som e kul?

Ni kommer tycka jag e knäpp efter att ni har läst det här inlägget! Jag lovar! xD Okej men till mitt försvar skrev jag inte in något, jag bara skrev Justin Beiber interview 2010 newest!
Nu tänker ni " vad snackar hon om?" men ta de lugnt ni ska få veta det nu ;)

Okej då sätter vi igång:)

Okej först ska ni få 5 snabba med Justin!<3

1. Han har tre youtube-kanaler: http://youtube.com/kidrauhl, http://youtube.com/user/justinbieber och http://youtube.com/JustinBieberY0utube

2. Han tycker att Selena Gomez är söt men han e inte kär xD.

3. Han spelade gitarr och sjöng på gatan när han var mindre för hans mamma hade inte så mycket pengar och han fick ihop ungefär $4000 sammanlagt när han spelade och sjöng på gatan!<3

4. Hans namn är Justin Drew Bieber.

5. han föddes 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada!<3

Okej, nu ska ni få lite videos :)


Asså jag började gråta när jag såg denhär videon :), sooo beutiful!<3 Love Justin!<3

Okej nu kommer ni tycka att jag e dum men... faktist så sökte jag på "Justin Bieber interview 2010 newest" Jag lovar att jag gjorde det, sen kom det fram den intervju som ni kommer få länk till och jag ville veta vad det var... Nyfiken eller nått??xD Så de e inte mitt fel att jag hittade det och att hon som intervjuvar har problem eftersom man inte kan fråga något sådant av en 15 årig kille när mamman kanske är där nära och hon som intervjuvar är ungefär kär i honom eller något när hon frågar det! xD Men iaf jag är inte dum... :)


Jag lägger bara in en länk så ni kan läsa detta före ni klickar!(det är faktist en varning!)
om ni har föräldrar som kan höra elle se detdär snälla klicka INTE på länken!! varnar er faktist eftersom rubriken e: "Justin Bieber Interview - Mojo in the Morning (Sex Talk)" Såå snälla rädda ert liv och klicka INTE på länken om föräldrar e i närheten!(okej nu vet ni vad som e rubriken och ni tänker "Hon har något fel" xD, men jag har faktist berättat varför jag klickade... LoL!)



Ni får inte klicka på länken om ni har föräldrar eller syskon i närheten!

http://www.youtube.com/watch?v=LHZ1_OP0AAo


Asså allvarligt, nu har ni läst rubriken iaf och klicka bara på länken om föräldrar inte är i närheten eller syskon snälla! Jag räddar faktist ert liv här! xD

Haha började gapskratta när jag hörde detdär! Asså han e gamla klassiska Justin!<3 Älskar honom!<3 Men tycker synd om honom för hans mamma är ungefär där eller något... Stackars söta, underbara, bedårande Justin!<3
Man kan inte fråga något sånt av en 15 årig kille som sitter där och tror att de ska fråga de gamla vanliga! xD Söt bild iaf :).

Men okej... Bye!<3

Love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0