Idag...

Datum: 2010-07-24 | Tid: 08:34:41 | Publicerat i:Allmänt

... Ska vi troligen till villan! SUCK! Och jag som hade bestämt att jag skulle vara hem och se på Justin BieberTV! Faktist helt otroligt att han kommer på TV här i Finland, han kommer också på TV i Sverige.
Tid: 20.0 i FinlandMTV, 19.30 i SverigeMTV!
Men om vi inte åker till villan stannar jag såklart hemma och ser på det, för han kommer nästan aldrig på TV i Norden så... Ja ni kanske vill veta vad programmet heter, dairy of Justin Bieber!
Jaa, nu tänkte jag att ni skulle få ge förslag på vad jag ska skriva om i fortsättningen! Så har ni något förslag är det bara att komentera :). Vet inte vad jag ska skriva mer...

Ni ska få en dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=a_YR4dKArgo Jag kunde inte få in koden nu idag så ni får helt enkelt klicka!
Här får ni en söööööt bild också!

Jag hade lite svårt att välja vad jag skulle ta så jag tog denna
eftersom jag 1 miljon bilder på Justin Bieber!<3

Okej, tror jag e klar nu, kom ihåg att ge förslag!<3

Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0