Hej, skriver nästan aldrig...

Datum: 2010-07-04 | Tid: 17:57:11 | Publicerat i:Allmänt

Hej

Idag har jag varit till stranden med Emmi och sen kom Anka dit. Det var faktist väldigt varmt vatten. Men ni har ju märkt att jag inte skriver så ofta, jag orkar helt enkelt inte, så om ni fortfarande vill följa mej så följ mej på Twitter: http://twitter.com/maddeloveJB där skriver jag ibland nu, men det är ju på engelska såå... men... jag kommer inte skriva hit på bloggen så mkt såå...

Dags för dagens låt...

Nämligen Taylor Swift- Teardrops on my guitar!<3

 



Hoppas ni gillar den!<3

Puss!<3


Kommentarer
--- skriver:

hej kan du lägga flera videoinlägg? :)

2010-07-14 | 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0