Det är hårt att vara kändis ibland...

Datum: 2010-07-29 | Tid: 21:08:48 | Publicerat i:Kändisar

Hello!<3

Okej, detta inlägg ska handla om kändisar!<3

Okej, när ni läser rubriken tänker ni kanske: "Vad ska detta leda till?".

Att vara kändis är inte alltid en dans på rosor. När man e på turné måste man vara borta från kompisarna osv. Och tänk er alla paparazzis(hur jag nu ska skriva det). I början kan det ju vara kul att alltid vara i rampljuset, men efter en stund kan det bli ganska störande. Tänk en dag står det i tidningen: "... ser ut såhär på fritiden..." (varför jag lagade ... är för att ni ska kunna tänka ert eget namn där...) Okej, sen finns det ju bra saker t ex: om man verkligen älskar att stå på scen så får man ju göra det osv. :). Detta kommer inte komma nå längre nu men jaa... de e bara min åsikt, så som jag tänker...

Love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0