Hej,alla bloggare!

Datum: 2010-02-11 | Tid: 10:10:52 | Publicerat i:Allmänt

Hej!

Idag börjar jag blogga!

Japp, då sätter vi igång.

Vet inte riktigt var jag ska börja men jag kan ju ge lite info om mej:).

Jag heter madelene och är 11 år,gillar att sjunga, dansa, träffa friendsen och bara vara. Spelar piano men gillar det inte. Just nu är jag sjuk så vet inte om jag ska sitta här vid datorn här idag nå mera. Men ska göra alla hjärtans dag-kort idag så klart! Sen har jag en lite överraskning till mina kompisar. Ska sekert fira med mina kompisar imrn tror jag :p! Okej,det var det!Komentera gärna:)

Ha en bra dag:)
Kram Madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0