Gäster,suck!

Datum: 2010-02-13 | Tid: 16:56:22 | Publicerat i:Allmänt

Tjena!

Japp, då ska vi nödvändigtvis ha gäster och jag är enda flickan,again! Så tråkigt asså, jag skulle hällre vara med friendsen i kväll än hänga med några boys som är yngre än mej. Vet inte vad jag ska göra med dem och jag är inte  intresserad av att vara med dem häller,för suck. nå, den här gången får jag klara mej men nästa gång så är jag så sekert med mina kompisar! Nu har vi fixat klart i mitt rum så det är bara att börja flytta kläder till min garderob!:) Imrn ska jag vara med min bästis, så jag hinner kanske inte skriva något imrn.
Men bye!
//Madde(jag kallas madde så kalla mej madde)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0