Sorry...

Datum: 2010-12-01 | Tid: 19:42:38 | Publicerat i:Mitt liv

hej

Har inte skrivit på länge... Sorry... Okej... Men iaf på lördag ska jag modevisning i Kronoby... Ska vara modell :), det är skitkul :) <3
Okej, besök min andra blogg http://justindblove.blogg.se Skriver en novell där om en flicka som heter Lovisa och killen är så Justin Bieber. Jag skriver om hur de träffades och vad som händer sen :). Kolla gärna in där :)<3

Okej nu till dagens låt...

Dagens låt är...

Justin Bieber - One less lonely girl french version<3


fattar inget men den är skit bra<3 Jag är kär i låten <3 :)

Okej, nu har jag inget mer att säga.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0