Nedräkning :)

Datum: 2010-12-03 | Tid: 14:54:38 | Publicerat i:Nedräkning :)

Hej
så jag kommer ha en nedräkning för hur många dagar det är kvar tills Justins konsert :). Så alltid när det är det kommer jag skriva hur många dagar och/eller veckor det är kvar :). Och sen får ni alltid nåt liten gullig engelsk mening och så får ni en sång. Så dagens låt kommer troligtvis att komma i kategorien "Nedräkning :)" från och med nu. Men troligen kommer det komma mycket JB sånger :P. Okej, ville bara säga det :)
Kram Madde

Ps. Besök min novellblogg http://justindblove.blogg.se och läs min blogg om en tjej som heter Lovisa och hur hon träffar Justin Bieber och hur de blir kära :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0