117 dagar kvar :)

Datum: 2010-12-05 | Tid: 21:33:23 | Publicerat i:Nedräkning :)

Hej

Nu är det 117 dagar kvar!<3 I'm so excited!<3 Okej, så jag har försökt ta reda på lite vilka kändisar som kommer uppträda, plus Justin på förstås.

Vad jag vet är att Sean Kinston uppträder med Justin 'Eenie Meenie' såklart. Och jag tror att han kanske sjunger nån låt före Justin kommer ut på scenen och börjar med 'Love me' om de inte ändrar om allt :P. Och Burnham kommer uppträda också vad jag vet. Jessica och Jasmine V kommer troligtvis uppträda :). Och så får jag se Dan Kanter spela gitarr (Justins gitarrist) (a). Okej... Jag kommer helt säkert flippa ur före konserten :P. Jag hoppas också att dom har dom efekterna och danser som de har på konserter i t.ex. Atlanta! För jag vill verkligen se Justin sjunga 'Never let you go' och 'Favorite girl' medans han sitter i ett hjärta... ni vet :P.



Och så vill jag verkligen se Justin sjunga 'Up' e en såndär... ööh... kinda "luft ballong" korg... :P



Dan Kanter :) :



Okej... VAD SKA JAG GÖRA SÅ TIDEN FLYGER FÖRBI??!! HELP ME WITH THAT!!

"Trust is like a mirror you can fix it if its broke... but you can still see the cracks..."

Dagens låt

Okej...
Imrn behöver vi i Finland inte gå till skolan eftersom att det är Finlands självständighetsdag :)... :P
Kram Madde

Ps. Läs min Bieber love story på: http://justindblove.blogg.se :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0