Okay, People har läst era komentarer...

Datum: 2010-08-18 | Tid: 17:25:07 | Publicerat i:Mitt liv

Hello! :)

Nu e de så att jag har fått jättemånga komentarer om att min blogg håller på att bli tråkig eftersom att jag hela tiden skriver om Justin Bieber. Okej, först måste jag berätta för er varför ajg skriver om honom...
Jo de e så att jag e den flickan i min klass och bland mina andra kompisar den enda flickan som e galen i Justin Bieber, så först pratade jag om honom när jag var med min bästis, men hon tröttnade på mej och sa att jag inte får prata om honom mera (förlåt till min bästis för att jag skriver detta), mina kompisar i skolan är skittrötta på mej också, och vi har (vad jag tycker då) glidit ifrån varann lite... :( så dom enda jag kan prata om Justin med är då ni, jag skriver helt enkelt av mej allt jag har på hjärnan... så de känns inte så kul att jag får komentarer som: "Kan du sluta skriva om honom? Det börjar bli så tröttsamt...". Jag kan tyvärr inte göra något åt att jag har blivit galen i honom... Okej... de e varför jag hela tiden skriver om Justin Bieber...

Okej, ni ska få ett annat inlägg nu efter detta inlägg :)

Love ya, peace!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0