Okay, MY LIFE :)

Datum: 2010-08-18 | Tid: 18:38:24 | Publicerat i:Mitt liv

Hej :)

Haha, ska faktist hålla tyst om JB nu :), lyckost er :), snälla förtsätt läsa min blogg :).

Okej... Nu kommer det om mitt liv :)

uhm, skolan började på måndag, nu blir ju min skola renoverad så vi är i donnerska skolan (högstadiet) så jag åker med buss till skolan :), de e faktist kul att åka buss till skolan :). Jaa, vi komemr inte ha läxor på 2 veckor för denna vecka arbetar vi bara med att fixa till lägerskolan och så ska vi till villa elba och nästa vecka ska vi till Pörkenäs, vi ska ha lägerskola med hela klassen vid Pörkenäs, de kommer bli såå roligt :).


Okej, bara en sak, jag kommer nog ibland skriva om Justin Bieber, ni som inte gillar honom kan ju hoppa över inläggen om honom :).


Okej, jag e såå glad, asså jag var inne på twitter (@maddeloveJB) och så loggar Jessica Jarrell in(hon sjunger bl.a "Overboard" med Justin Bieber) och jag skriver till henne: "Hi! I love up and running, that's a very good song and I love your voice! Please follow me!<3 I would be so happy!<3" Och sen sms:ar jag lite med min bästis och ringer till min bästis. Medan jag pratar med min bästis tittar jag lite på inlägg på twitter och då ser jag att jag har 2 nya följare, jag klickar där och jag trodde aldrig detta skulle hända, men då ser jag att JESSICA JARRELL följer mej på twitter! Jag skriker "Oh my gash!" i örat på min bästis eftersom jag pratar med henne, hon undrar vad det är (underbara bästis förstår mej alltid, thanks!<3) och jag säger att Jessica Jarrell följer mej på twitter!<3 Asså jag e såå glad, trodde aldrig att hon skulle läsa detdär, aaaww, ni ska få hennes sång "Up and running" som dagens låt... Aaaw, tack tack tack, Jessica Jarrell :), (haha hon kan ju inte svenska, varför skulle hon läsa min blogg? :))

Dagens låt- Jessica Jarrell (who made my day!<3)-Up and running!<3

 

Love you all!<3 Peace!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0