NYA JUSTIN BIEBER NYHETER!(DETTA ÄR GALET BRA!<3)

Datum: 2010-08-04 | Tid: 19:34:29 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello people!<3

Okej, jag har faktist världens bästa nyheter att komma med idag! Först tar vi det som inte är så shockerande för sen får ni en riktigt stor shock tror jag så... :)

Okej, då sätter vi igång:).

Ni vet ju att Justin Bieber ska göra en film men nu meddelade han på Twitter igår tror jag det var att han också ska göra en bok!<3 I den boken ska det vara bilder på Justin när han uppträder på scenen på hans turné. såhär skriver Justin BieberTwitter:

  
at the press conference someone asked me about the book we are putting out in October...just want to clear something up...

it isn't a memoir...i teamed up with this amazing photographer Robert and he has been taking pictures behind the scenes from before the tour.


so the book will include all those pics and im going to tell the story of all that led up from rehearsals until the first night of the tour 

pretty excited about it and think everyone will enjoy the story and the pics...but we can all agree im a little too young to write a memoir!

Justin Bieber
har också gjort ett program som ska vara på MTV 30 september, uhm, vet inte om det komemr här i Finland och Sverige men jag tror nog det, så håll utkik den 30 september. Programmet heter CSI!

Okej, det var de nyheterna...

Håll i er nu för nu kommer den bästa nyheten nånsin!<3...

Okej, beredda? Bara så ni vet så började jag gråta när jag läste det på Twitter som Justin Bieber har skrivit där såå... jag blev bara så överlyckligt glad!<3

Okej...
Då berättar jag det, snälla skrik inte av glädje nu då sen!<3

Tror jag gör på detta sätt... :)

Såhär skrev Justin Beiber på hans twitter-sida:

shoutout to my European fans...I will be seeing u soon UK, Germany, France, Italy, Hungary, Sweden, and the list goes on! EUROPE thank u!!

Okej, om någon inte förstod detdär så skriver jag en enkel förklaring som förklarar varför jag blev skitglad och började gråta!<3

J-U-S-T-I-N B-I-E-B-E-R K-O-M-M-E-R T-I-L-L S-V-E-R-I-G-E O-C-H T-R-O-L-I-G-E-N T-I-L-L
F-I-N-L-A-N-D O-C-K-S-Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

Okej, asså han kommer nästa år till Sverige ock troligen också till Finland!<3 Asså kan inte förstå hur bra det känns att veta att han kommer till Sverige, och jag ska på hans konsert om jag så måste betala helt själv!!!

Okej, när jag läste det började jag gråta och hoppa omkring i mitt rum av glädje kom mamma in och frågade vad det var, jag sa: "Justin Bieber kommer till Sverige och troligen till Finland också!!!!!!!!" Då sa hon: "Men inte kan du gråta för att en kille som du tycker är bra på att sjunga kommer till Sverige!" jag blev skitarg på henne, hon förstör ju glädjen och hon skulle bara veta hur mkt jag ÄLSKAR honom!<333

Okej, men iaf älskar er alla som läser min blogg!<3

Love Justin Bieber 4ever and ever!<3


Kommentarer
leila skriver:

var kan man köpa biljetterna?

2010-08-04 | 19:54:12
Lintso skriver:

VIIIIIIIITSII bra om han komber ti Finland.Ja ska o vill fa på konsärten!!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2010-08-05 | 08:42:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0