Justin Bieber ny video!<3

Datum: 2010-08-03 | Tid: 17:16:52 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello!<3

Okej, såå coolt asså!<3

Justin Bieber har gjort en video till "Love me" för att säga tack till alla hans fan!<3 Jag älskar honom och videon!<3 Han e bara så bedårande!<3

Här e den iaf!<3


Okej, säg vad ni tycker om den!<3 JAg älskar honom och denna video!<3 Han e bara såå rolig!<3

Okej, people... Igår åkte jag till min kusins villa:), vi hade jättekul och vi märkte att vi skulle kunna vara tvillingar:), för vi har samma näsa, samma ögon, samma min när vi har hört något hemskt, samma min när vi äter osv :) så vi skulle kunna vara tvillingar till sättet också:), vi gillar ungefär samma saker osv:)

Love yall!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0