Dröm om Justin Bieber <3

Datum: 2010-08-31 | Tid: 11:47:24 | Publicerat i:Mitt liv

Hej!
Haha, nu måste jag göra detta, skriva om Justin Bieber :). hoppa över om du inte vill läsa.

jag hade en gång en dröm om Justin Bieber. Den e lite weird men... :P

De började med att jag var med min bästis Linnéa ute i stan och shoppade, då såg vi en limo. Vi tittade på varann och jag frågade: "vad gör en limo här??". Linnéa bara stirrade på limon som om de skulle vara en utomjording elle något :P. Sen öppnades bildörren och Kenny Hamilton (justins livvakt) kom ut. Linnéa hade ingen aning om vem han var och jag började hoppa upp och ner, och blev galen. Linnéa försökte lugna ner mej och frågade varför jag e galen, jag kunde inte svara, stod bara där helt stilla som fastfrusen. Ingen annan märkte Kenny där han stod och såg sej omkring. Han fick syn på oss och vinkade till oss att komma dit. före vi kom fram till honom sa jag till Linnéa: "asså dedär e Kenny, Justin Biebers livvakt, han pratar ju engelska bara så du vet", Linnéa blev som fastfrusen, tittade på mej och sa: "du skojar!? E du helt seriös?? allvarligt, vad skulle han göra här?!" Vi kom fram till Kenny och han sa: "Hello beautiful girls". Jag och Linnéa tittade på varann och jag sa: "hello, uhm nice to meet you Kenny, I'm Madelene and this is my best friend Linnéa, Why are you here?". Kenny tittade på oss båda och sa: "yes, I know you are Madelene, Nice to meet you too, why I'm here, that's a secret". Jag och Linnéa tittade på varann, Linnéa såg riktigt shockad ut. JAg frågade av Kenny: "How can you know that i'm Madelene?". Kenny svarade: "Uhm, you know, Twitter". JAg tittade på honom och sa: "seriously?". Kenny sa: "okay, okay, you know when I lie, I've heard about you from Justin". Jag tittade på honom med öppen mun och sa: "WHAT?! You kidding! You are not serious! I know that! He don't follow me on Twitter or anything!" Kenny: "uh, yes he do" Jag: "with what account?!" Kenny: "@justinbieber". Jag och Linnéa tittade på varann och jag sa: "Uhm, but why are you here? Are you here alone? Without Justin?" Kenny: "Uh, you know, i can't leave Justin alone, soo..." han förstod att han ska hålla tyst så att vi inte dör av shock. JAg och Linnéa tittade på Kenny och vi sa båda: "WHAT ARE YOU TALKING ABOUT? IS JUSTIN HERE, IN FINLAND WITH YOU???" Så sa Kenny: "Jump into the car, so I can explain". Jag hoppade in i bilen först och satte mej bredvid någon med hatt på sej och en hoodie med huvan uppe. Sen kom Linnéa in och tittade på typen som satt bredvid mej och tittade på mej som om jag vore galen och sa: "OMG do you know who are behind you??!!". Jag tittade på typen bredvid mej som tittade på mej och log och jag fick något fel innuti mej, men försökte vara lugn. Han som satt bredvid mej e Justin Bieber och log mot mej med de finaste leende ever. Jag sa: "uhm, hello Justin, Nice to meet you, I uhm love you" Han sa: "aaww, I love you too, Nice to meet you too Madelene". Linnéa tittade på oss som om vi skulle vara galna och hon kunde inte säga något så jag sa: "this is Linnéa, she is my Best friend, She loves you too". Han sa: "Nice to meet you both, I hope it's not a problem that we come now here like this and yeah, you know..." Han log. "No, it's not a problem, I mean... It's great to meet you Justin, It's my dream so, it's not a problem". Då började Kenny förklara allt: "sorry when I break the thing you and Madelene have together but I need to explain this thing". Jag tittade på Justin och rodnade, Justin sa: "Uh, Kenny what did you just say??" Kenny sa: Nothing, anyways, can I explain now? Justin Find you on Twitter when he was inlogged and you was inlogged too. He start to follow you today, and he saw everything you had write about him, as that you need to meet him and more. So he thought that he would surprise you". Jag tittade på Justin som om han skulle vara galen och sa: "You kidding? Did you come to finland just to meet me? Are you serious?". Justin: "Yes I did" Han log. Så satt vi där och pratade (skulle inte kunna skriva ner det för jag minns nästan inte något av det och det skulle bli så lång detta inlägg så.) och jag och Linnéa fick ta en bild med honom och sen åkte vi till hotellet där han bodde och han hade en privat konsert för oss.

så var den drömmen över :P. Förstår inte hur jag kunde drömma en så lång dröm och lite weird lol :P.

Om någon funderar varför jag skrev in min dröm här det är för att jag är med i en tävling på http://justindrewbieber.blogg.se där man kan vinna posters.


Kommentarer
Maria skriver:

Hej kiva blogg, jå den va lite konsti =)du får gjärna koma o si ti min blogg miiastore.blogg.se

2010-09-02 | 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0