Hello!<3

Datum: 2010-08-20 | Tid: 20:35:13 | Publicerat i:Mitt liv

Hello!<3

Justin Bieber... Nää, nu skojar jag bara, ska inte komma något om Justin Bieber :P. Okej.

Uh, kom inget inlägg inlägg igår, hann inte, hade så mkt att göra :). Okej.

Idag var jag på kalas till en av mina klasskompisar :). Fick veta idag i skolan med vem jag ska vara med i rummet på Pörkenäs :). Hamnade med Emmi (http://emilieastores.blogg.se), Hanna (http://hannalovesforever.blogg.se) och Andrea :). Ska faktist bli väldigt kul på lägerskolan :).

Okej, uh, vet inte riktigt vad ni vill läsa om så säg till mej vad ni vill läsa om :).

Okej, ni ska få dagens låt :).

Dagens låt är Eminem ft. Rihanna-Love the way you lie! Gillar den :).

(okej, lite svärord... men gillar den ändå :P) 



Okej, ska gå och äta something, sen kmr jag tillbaka!<3

See ya!<3 Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0