Hello :)

Datum: 2010-08-21 | Tid: 16:59:35 | Publicerat i:Mitt liv

Hej! :)

Okej, har bestämt mej nu, ibland skriver jag en Bieberfact om jag tycker den är rolig eller om det är nått jag bara måste berätta, då skriver jag det, annars skriver jag bara om mitt liv :), Okej, nöjda :)?

Idag har jag varit till stan med mamma och pappa (suck) vi köpte en jacka och en hoodie (vet inte om det är det). Nu har jag bara varit på datorn och lyssnat på musik :). På måndag far hela klassen på lägerskola så då e jag inte på bloggen hela den veckan eftersom vi (min familj) far till Närpes efter lägerskolan... Uh, ni ska få dagens låt, vet inte om jag har så mkt annat att säga...

Dagens låt är Basshunter- All I ever wanted!<3 Vet inte varför, jag tycker den låten e så gullig :).

Okay... :)

Love ya all!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0