Hahahahaha... Skrattar som såå mkt.lol.

Datum: 2010-08-20 | Tid: 21:11:15 | Publicerat i:Justin Bieber!<3

Hello

Okej, Non-Beliebers hoppa över detta och jag vill inte ha några fula komentarer nu, tack :).
Okej, asså ni har förstått att det är om Justin Bieber... :P

Okej, bara en kort #Bieberfact som jag läste just och tycker e lite... Uhm... rolig eller vad ajg ska kalla det, Crazy... lol :P.

#bieberfact @justinbieber thinks the number 69 is a good number ;) RT if you gladly could help him get more experience about that number ;).

Hahaha, vissa kanske inte riktigt förstår... Uhm, kommer iaf inte översätta lol. Tror inte så många vill veta heller lol. men iaf jag gapskrattade då jag läste detdär och förstod det med de samma lol :P.

Uhm, okej lol. :P. vissa förstår kanske inte lol. men de e kanske lika bra det :P.Nää men jaa... lol.

Love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0