En såå talangfull tjej :), m.m

Datum: 2010-08-22 | Tid: 15:44:31 | Publicerat i:Mitt liv

Hej :)

Asså jag måste bara skriva om Jessica Jarrell nu, hon har en såå stor talang :).

Okej, då skriver jag alltså nu om henne :).

Ni ska få några videos, hon har en såå stor talang :).

Jessica Jarrell- Almost love <3


Här sjunger Jessica Jarrell Rihannas sång Stupid in love :)


Här sjunger hon Beyonces sång Halo :) Jessica har en fantastisk röst :)


Här sjunger hon Justin Biebers sång Baby :)


Jag tycker att hon har en stor talang :). Hon följer mej på Twitter så jag e ganska så glad :).

["Ny rubrik"] IMRN TILL PÖRKENÄS :)

Jaa,
Imrn far ju hela min klass till Pörkenäs på lägerskola :). Jaa, sen på fredag kommer jag hem, men då far vi (min familj) till Närpes, min mormor och morfar bor där så... Jaa, så jag skriver inte på bloggen på ungefär en vecka. Okej, De var allt jag skulle säga :).

Love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0