ny design

Datum: 2010-04-20 | Tid: 16:00:15 | Publicerat i:Allmänt

Hej
Måste ju såklart berätta om bilderna i min design!:) den första bilden är en bild på Tim, han är vår hund, den andra bilden är en bild på mej, men jag har på riktigt lockigt hår så min kompis hade plattat det när jag var till henne så tog hon en bild:), den tredje bilden är en apa som finns vid kolmårdens djurpark, vi var dit på sommaren så då tog jag bild av apan:).

Jaa, idag har jag inte gjort så mycket, bara varit i skolan(såklart) och i skolan såg vi på film och hade bl.a slöjd och jag och Emmi hade inget och göra enligt slöjdläraren så vi fick fa och hjälpa till att slänga saker(skolan ska renoveras så 4-6 lärare städade idag).

Vet inte om det är nått mera...

Kram!♥


Kommentarer
ELIN skriver:

Heej gud vad roligt det verkar hehe ne inte precis hihi!!!!

Har vari i ström på nå möte syns o hörs

kram<333

2010-04-20 | 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0