När man tror att man kan lita på nån faller man ofta ner i gropen...

Datum: 2010-04-29 | Tid: 17:39:58 | Publicerat i:Allmänt

Hej
Idag var det en bra dag från början, sen grälade vi med fyrorna i skolan men ajg har sagt förlåt åt dem så jag är inte med i grälet mera...

Nu kommer en riktig text här:
Jag vill inte såra nån eller göra någon arg för det jag skriver så ta inte åt er. Men nu är det min tur att säga vad jag tycker och jag ska inte trampas ner mera.
Har du nån gång haft en kompis som sårat dej? Har du nån gång trott att du kan lita på nån och sen har den personen gått bakom ryggen på dej? Det har jag upplevt många gånger och idag hoppas jag att det var sista gången. Det är så att jag och min kompis har gjort en liten dum sak på måndag och jag säger förlåt, men du (min andra kompis) har häller ingen rätt att göra det som jag goch min kompis gjorde  och jag gjorde det för att jag fick veta att du(min andra kompis) hade gjort så mot mej en gång. Det var fel av min kompis som jag gjorde det dumma med att berätta för min andra kompis eftersom att vi hade lovat varann att vi inte ska berätta(där föll jag ner i gropen). Varför ska ALLA tro att det går att säga vad som helst till nån?? Jag undrar om min kompis nån gång kom på att det var fel och om min andra kompis nån gång komemr erkänna att det hon gjorde var fel. Med min text vill jag säga att det är ofta jag har fallit ner i gropen men att jag löser det nu på det sättet att jag ALDRIG kommer berätta hemlisar för nån mera, föråt för det dumma jag gjort och sagt och ajg hoppas allt löser sig så vi inte behöver gräla mer.

Tack för att du orkade läsa!:)

love ya babes! Puss!

Ps. En bild på mej kommer snart (kanske) så får ni veta vad jag hade på mej i skolan idag!


Kommentarer
Julia skriver:

Oj ..

sköt om dig ! :)

2010-04-29 | 17:48:18
URL: http://jjolia.blogg.se/
Julia skriver:

sv: du ska skriva på din blogg att du är med i veckans blogg, sen skriver du ner min blogg adress, så att dina kompisar lättare kan gå in på min blogg och rösta på dig, lycka till :)

2010-04-29 | 17:53:10
URL: http://jjolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0