jaah, var så roligt, sen så kommer det snööö!

Datum: 2010-04-18 | Tid: 13:25:20 | Publicerat i:Allmänt

Hej
Asså igår var jag ju på kalas, måste be om ursäkt för att det inte kom ett inlägg igår! Men ialla fall så måste jag ju berätta vad som hände på kalaset!
Berättar inte allt förstås men...
Asså vi dansade och lekte sanning och konka, pratade och skrattade och hade fp!:) Säger inte vad det är:), ni får gissa!:)
I alla fall så var det så kul och jag har ränn börjat planera min fest(kalas), vet en sak i alla fall och det får ni veta i maj, stå ut!:) Jag fyller den artonde maj och jag har på lördagen den veckan,har jag bestämt för vi är på resa veckan före!:) Ska till Sverige->Stockholm->Örkelljunga!:) Vi ska hälsa på mammas barndomskamrat från Närpes, hon bor i Örkelljunga...:)
Vet inte vad jag ska skriva mera, men det har söat inatt... suck!
Vill tillbaka till igår!!:)

Kram och puss!♥
//Madde

(sorry kommer ingen bild på mej och från festen, vi glämde helt bort kameran!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0