Hej,trött,så trött

Datum: 2010-04-28 | Tid: 18:03:32 | Publicerat i:Allmänt

Tja
Idag hade vi först engelska, sen hade vi modersmål, sen matte(tröööööööögt), så hade vi prov, som jag berättade att vi hade MiNa-prov(kartförhör), sen hade vi gympa, det brukar vara kul och det var det också men jag e så trött i benen och annars trött också. Som uppvärmning skulle vi springa två varv runt skolan, sen spelade flickorna först fotboll och pojkarna spelade korgboll(vet inte hur det skrivs... xD), sen böt vi och vi spelade korgboll, vi vann 9-8 och jag gjorde 3 mål!:) Så spelade vi mot pojkarna som hade vunnit i korgboll och de vann... Men pojkar tar allt på allvar så det är inget...:), sen spelade vi ennu fotboll mot e som vann fotboll... Så måste jag ennu gå hem!! Så trött i benen och jag orkade inte ens skala en potatis idag vid middagen så jag e nog lite trött...


Puss!♥ Love ya babes!


Kommentarer
Julia skriver:

Du är med i veckans blogg!

Reglerna finns på bloggen,

lycka till :)

2010-04-28 | 19:50:37
URL: http://jjolia.blogg.se/
Linnéa skriver:

Stackars dig!!!!=(=(=(



<333 bye madde H.your best friend

2010-04-29 | 12:30:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0