Hej, kan man bli tröttare?

Datum: 2010-04-21 | Tid: 17:56:14 | Publicerat i:Allmänt

Hej
Asså jag förstår inte, idag i skolan var jag hur pigg som helst, sen kommer jag hem och somnar nästan, satt och frös framför Tv och skulle kunna somna då och nu, men det kan ju bero på att jag fick en boll i nedredelen av magen så jag känner mej yr... Men det går om.
Jag har i alla fall bestämt att jag ska ta privata sånglektioner och sluta med piano, men om ajg ska ta sånglektioner måste jag komma in på en musik skola och det innebär att jag måste sjunga inför en jyrru(eller nått i den stilen, vet inte heller hur det stavas...) och de bestämmer ocm jag slipper in...
Har i alla fall beodrat mamma och pappa att hålla utkik efter en annons i tidningen där det står om hur man ska göra för att slippa dit o.s.v...

En sak är seker och det är att jag går och sova tidigt(ungefär 21.00) för jag somnar nästan här på stolen och att skriva går ju inte så bra...

Kram och puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0