Hej, helt otroligt!

Datum: 2010-04-25 | Tid: 13:39:33 | Publicerat i:Allmänt

Hej!
Nu har jag mycket att säga, så det är bäst att vi börjar:
1. Vi år kanske halv 2 och sen fick mormor mej att vila middag, jag klarade av att ligga still i typ 15 minuter xD
2. Jag måste egentligen gå ut och gå med Tim men jag är för trött och har skitont i magen så Mattias(storebror) gör det idag istället men jag MÅSTE gå ut och gå imrn istället!
3. Jag är ju på stallet.se men bara och kollar meil och sen sköter jag hästarna, så idag hade jag ett meil där det stod såhär: 1000 kr för att vara med i en porrfilm?
Jag fattar inte hur nån jag tänka sej att skicka ett sådant meil till nån som är 11 år och som den inte ens känner, måste ju ha något fel i hjärnan... jag menar inte skickar jag såna meil till nån som jag inte känner och inte heller till såna jag känner, förstår mej inte på dem... det var iaf en kille.
4. Fortfarande härligt väder:)

Hoppas ni gillar min blogg:)

Puss och kram ßabes!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0