Hej!

Datum: 2010-04-26 | Tid: 17:26:53 | Publicerat i:Allmänt

Tja!
Idag var jag såklart till skolan, har inte gjort nått annat...:P.
Mormor och morfar åkte hem idag. Vi fick ut FyKe-proven och jag fick 10 i vitsord och 29½ av 30 poäng:). Jag är glad att det går bra i skolan men finska är jag inte bra på! Kan nästan inget så jag får alltid läsa mycket på finskaprov.

Iaf så vill jag att om du läser min blogg så ska du komentera otm en gång så jag vet vem det är som läser min blogg:), tack:)!

Jag har hittat en sång på youtube som jag inte hört förr som är skitbra enligt mej men jag tror inte att du(pekar) tycker om den...

Iaf så ska ni ha det trevligt ikväll!
Love ya ßabes! Puss♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by:
Sandra Ahlskog

RSS 2.0